Jak dokonać zmiany danych/zmiany abonenta domeny?

Zmiany danych można dokonać w panelu zarządzania domeną znajdującym się pod adresem domeny.domena.pl. Po zalogowaniu przechodzimy do zakładki 'Edycja danych klienta' i wprowadzamy stosowne modyfikacje. Zatwierdzenie zmian spowoduje samoczynne wygenerowanie wniosku zmiany danych abonenta. Następnie przechodzimy do zakładki 'Wnioski' skąd można pobrać gotowy do wydruku formularz. Wniosek należy podpisać, opieczętować i przesłać faksem na numer (77) 543 11 50, bądź skan drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Możliwe jest również skorzystanie z wniosku zmiany danych abonenta domeny znajdującego się w zakładce O nas -> Dokumenty do pobrania.

Zmiany abonenta domeny można dokonać również poprzez panel zarządzania domeną znajdującym się pod adresem domeny.domena.pl. Po zalogowaniu przechodzimy do zakładki 'Lista moich domen'. Zaznaczamy domenę, dla której chcemy dokonać zmiany abonenta i poniżej wybieramy 'Zmień' -> 'abonenta'. W kolejnym kroku pokaże się nam lista domen, które wcześniej zaznaczyliśmy oraz pole, w którym należy wpisać login konta nowego abonenta*. Po zatwierdzeniu zmiany samoczynnie wygeneruje się wniosek zmiany abonenta domeny. Przechodzimy do zakładki 'Wnioski' skąd można pobrać gotowy do wydruku formularz. Wniosek należy podpisać, opieczętować i przesłać faksem na numer (77) 5431151, bądź skan drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


*Należy podać login panelu zarządzania domenami nowego abonenta. Konto można założyć samodzielnie pod adresem domeny.domena.pl korzystając z zakładki 'Załóż nowe konto'. Możliwe jest również skorzystanie z wniosku zmiany abonenta domeny (cesji) znajdującego się w zakładce O nas -> Dokumenty do pobrania.